Aldrig får jag sova!

När jag väl FÅR sova, då FÅR jag inte sova. Det brukar väl vara tvärtom?
När man går upp tidigt så vill man sova längre, men aja.. jag vet i tusan
vad jag ens försöker säga. Är på tok för trött! Helt ärligt!

Jag vaknade imorse vid 4.30 av att Skrållan står och skriker i köket.
Och inte fick jag somna om, utan hon höll på så tills klockan var 6.
Då somna jag om ivarjefall! (Låt mig bara punktera att vi gick o la
oss väldigt sent inatt också :/ )

Och så vid 8 ringde det på dörren, då kom Snickarn!!! DETTA ÄR EN
MARDDRÖMS MORGON! Fyfan!! Får väl hoppas han är klar snart. Han
skulle sätta upp väggen idag :D (nått pusitivt iaf) . Så så fort allt är klart
i köket, så har jag lovat att visa huset/lägenheten för er. Its a promise.

Nu är det tyst ute i köket. Bäst jag kikar påt.
/Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0