Sunshine's alive :-)

Solen skiner och himlen är blå, helt underbart.
Jag börjar inte förrän kl 16 idag så ska verkligen njuta
av min halvlediga dag. =) Först nu ska jag ta mig en
kopp kaffe, sen blir det på med inlinesen och glida
bort till nautilus för ett träningspass. Sen hem och duscha.

Vem vet vad klockan blir.. förhoppningsvis hinner jag med
en sväng på balkongen också. Kanske få lite färg åtminstone.

I like :-)

Igår va jag så himla duktig och tog mig till Nautilus.
Så Karin fixade ett kort åt mig, tack tack tack. Då tog jag mig
ett rejält träningspass så idag har jag PAAAAIIINNN!!!



Yeeyyy! Nu ska jag ta mitt efterlängtade kaffe och en ciggarett på
balkongen. Mysig morgon!! /Ha de gutt, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0