Mums med smörgåstårta

Älsklingen köpte med sig en smörgåstårta till honom och mig igår.
Det vart en festlig söndag med mys framför tvn till blandannat "Anna Nicole Smith"
och "Batman och Robin". Mysipys! Sen blev det också marängswiss.. det var inte
fy skam ska jag säga er. På söndagar får man feta ;-) Gör ändå av med allt under
veckans gång endåså.

Nu har jag ätit mig en bit till .. dock inte hela som är på bilden. Jag delade faktiskt
med mig till min älsk ;-) ..blir ju hur propp i magen som helst av sånt här. Men
smaskigt äre allt!!



Min mobil har ballat ur totalt nu. Så har min gamla mobil som inte går att ringa med.
Har inte riktigt bestämt mig än för vilken mobil jag vill ha än. Det är ett ganska stort steg
för mig att köpa mob. För det första så MÅSTE den vara fin utvändigt och för den andra så
får den inte vara "FÖR BRA". För jag har endå sönder mobiler :P Det är det sämsta med
att vara jag.. att jag ALLTID har sönder mina mobiler. (jag fattar inte hur???) Skumt äre iaf.

(ASSÅÅÅ JAG LACKAR - Linda 14 år ) Jag saknar min familj. De kommer hem imorgon!!
Eller iaf till Sverige! Och på onsdag fyller min lillasyster 16år. Fyhunna vad tiden går fort.
I MISS YOUUUU <3 COME HOME.

Ska gå ut och ta mig ett rök nu, (eeewww)!!! BYE BYE! /Krams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0