Michael Jackson - Childhood.



Laila Bagge prata härom-morgonen om Michael Jackson.
Man fick sig en annan uppfattning över hela situationen, MJ's barndom..
(som han inte riktigt fick).. alla händelser och anklagelser.. det är helt sjukt!
Jag är inget stort fan av Michael Jackson. Jag vet vissa låtar, läst i media..
men inte mer än så.  Men jag har medlidande. Jag tänker på Michaels 3 barn
som får växa upp utan pappa. (Branca utan båda föräldrar - då de inte vet vem
mamman är) Usch. Jag blir gråtfärdig bara att tänka tanken!! Han var stor Michael.

Men en sak som jag inte kan förstå är " Varför MJ's fans tar livet av sig.. en efter en".
Jag kan inte förstå det. Visst, man kanske har varit på hans konstert.. men känner
honom inte utan hans musik. Varför gå och ta livet av sig? Varför låta sin familj få lida?
Förlåt, men hur kan man vara så egoistisk?

Nu väntas det bara på att få höra vad Orsaken var, att Michael gick bort.
The real one.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0