Lipstick Jungle - Ny favorit!

Tv-erien som baserar sig på "Sex and the City"-författaren Candace Bushnells senaste succébok, började på CANAL+ i höstas! Lipstick Jungle kretsar kring tre kvinnor som jonglerar karriär och privatliv på Manhattan. Nico (Kim Raver) är chefredaktör för Bonfire magazine, Wendy (Brooke Shields) är VD för Paradour Pictures och Victory (Lindsay Price) stjärndesigner.  L L L L L av 5 möjliga.

Förstår inte varför jag inte tyckte om serien sist jag såg de första avsnitten. I might changed.
Jag älskar serien. Jag är dock inte så svår så med serier. Men äsh vad gör det?? Inget liksom.
Jaha, tills säsong 7 av One tree hill kommer i sept/okt.. så kan jag se denna serie. I really like!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0