Linköpingsresan i bilder!


Det regna som ett as på vägen till Linköping och så dök Regnbågen upp.


Party party!!


Syskonen Oskarsson var på plats.


Jag och Jenna (min nya tröja har jag på mig) URNAJS.


Sebbe efter att ha sjungit. (alla slet i han och gratta han) .. :)

Nu var det slut på kort för denna gång (kameran dog mitt i allt) Så hälften av korten
finns på datorn och hälften på kameran.. Men bra då! Jag orkar inte me detta mer
så får lägga upp bilderna imorgon PLUS korten från när vi var på Kolmården!! Wuhuu.
Har knappt kollat på de själv ;-) Spännande!!

Nu ska jag fara vidare till mina släktingar och värsta kusinerna. Haha ;D
Busmonstrena! Trevlig helg!!

/Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0