Idag har jag varit SÅ duktig

Sucki sucki, det jobbigaste jag vet är när min garderob behövs rensas
eller göras fin. Dock finns inget roligare än o ha det fint för sina älskade
kläder. MEN jag har för mycket kläder i en för liten garderob så då är det
inte så roligt o ha kläderna där i. SÅ idag, fick jag sånt ryck så fixade äntligen
iordning den!! Det behövdes verkligen!!

(förlåt för den dåliga kvallen..men min kamera är utlånad)
På bilderna nedan ser ni hur jag BÖRJAR få ordning på garderoben men
mycket kläder kvar. Allt ligger i en enda stor hög på golvet och på sängen.
Man märker inte hur mycket kläder man har förrän man rensar ordning
det. En sak som är säker.






Efter ett par timmar så var jag äntligen klar! Och resultatet blev bättre än förväntat!!



Ja, ni ser ju själva hur fint det blev!! :)
Jag är så nöjd och jag är så glad för jag orkade på mig det idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0