Home and dead

Jag är helt slut nu efter träningen! Jag bara känner i mina muskler
hur de spänner. Kanske skulle ha strechat ännu mer. Äsh. Vat a fak
liksom. Jag tål de. Jag känner mig riktigt duktig ska ni veta :-)

Hoppas kvällen går kanonbra på jobbet för sen är jag ledig i 2 dagar.
..min lediga helg liksom. Och imorgon får vi antagligen besök hem till
oss. Om det blir fint väder kanske vi ska passa på och grilla också??
Det får vi ta imorgon. Jag vill iaf ut och bada så fort jag vaknar, trots att
jag stänger ikväll.. Om inte annat, så ställer jag klockan på typ 9. :D
Jag vill ju också bli brun.. som alla andra!!! Fuskit fasen. Det är inte
så lätt när man jobbar alla soldagarna. Suger på så sätt. Men så
kan jag ju säga såhär, att jag tjänar endå pengar  ;-)

Om lite mer än 5veckor så är det min tur att ha semester. Då åker vi
till Greklandet så fasen om jag inte är brun när jag kommer hem därifrån. :P
..de ska nog inte va nått !

Mor och far, och systrarna är ju i Bulgarien nu.. har varit i 3 dagar.
Hoppas de har det härligt med sol hela dagarna. Tänkte jag skulle skicka
ett sms till de imorgon. =) Sommar sommar, finns det något bättre än sommar?

Nu ska jag ut på balkongen en sväng sen slappa lite i soffan innan det är
dags att blejda (åka inlines) ner till jobbet. Ha en toppenkväll allesammans!
/Kramar till er



(jag bjuder på ett par gamla bilder :P)

Kommentarer
Postat av: caroline

VA vacker du är gumman! :) <3

2009-07-18 @ 14:41:18
Postat av: Rebecca

Det betyder

"hon kallas för rosenblad

och hennes färg är röd"

Det är en ganska bra text tycker jag, en gammal cornelislåt :)



hörredu, det är väl mindre än 5 veckor tills du åker!

för då betyder det att jag har 6 veckor kvar! :P

puss

2009-07-18 @ 15:27:14
URL: http://lanius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0