En trött Linda

Idag sov jag endast 3 timmar, om jag så gjorde det ens.
Aja, sånt man får leva med. Jobbet gick någelunda bra dock
gick inte dagen lika fort som den brukar göra. Slutade vid 16
and guess what!! Regnet det bara öser ner. Jag har aldrig
sett på maken va regn det kom från himlen. Sjukt alltså!
Jag kom hem iaf. Blöt som en dränkt katt, typ.

Kom hem till Jessie och Niklas. En låg vid tvn halvdöd
och en spela data. Eftersom jag var så himla trött så gick jag
och la mig i soffan också, och somnade! Ja, självklart!
Sov i 2h. Det var fanimej helt underbart!

Nu ska jag och Jessie ta och se på en ny serie "True Blood".
Har hört att om man gillar Twilight så måste man se denna
serie ;-) Have to give it a try!



Och så lite kvällsmat på det. Mumsi. En härlig söndagkväll. =)
Ha en fin kväll // Kramar Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0