With tired eyes, we slept.


Kom hem straxt innan 21 från en halv dag på jobbet. Det var en rolig dag idag, Carro hade skiftet och Monika stod i köket och så stod jag i kassan. Vi hade det himla trevligt måste jag säga. När jag kom hem kollade jag och N på "Prison break." De sista avsnittet vi hade kvar att se. GUD säger jag bara. Nu är det riktigt spännande!!Vågar inte skriva något mer än detta, för det kanske finns någon stackare som kanske inte sett de avsnittet ännu. Och det vore riktigt taskigt av mig om jag skulle skriva något liksom.



Nu är det tänkt så att jag ska gå och sova. Har en lång dag imorgon. Jobb 7.45-17. Dock möte sista timmen vilket kan vara skönt att avsluta dagens arbete med. Sen efter jobbet ska jag köra träning 90min. Nu är det dags att ta tag i dess träning och allt där till. Beach 2009 maybe ;-) Kan iallafall drömma om det, haha!

Sleep tight, dont let the bedbugs bite. /Kram Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0