Where have you all been?


För ett tag sedan har min besökslista legat på ungefär 50-60 besökare/ dag. Dagen efter jag skrev om "Smoothie" och "Klippt mamma" så började det helt plötsligt sjunka i statistiken och jag har haft runt omkring 15-20 besökare (i ett par dagar). Började undra om alla tröttnat på mig och mitt skrivande? Men idag så ser jag att jag haft 52 besökare. Vilket var jätteroligt att se att alla läsare är tillbaka. :-) Är det något som är fel när det gäller min blogg så är alla så välkomna med förslag till mig om vad jag kan förbättra!! Är alltid öppen för förslag!! Jag gillar alla mina läsare för sinnes. Och på tal om det. Jag älskar kommentarer!!

Kom hem för drygt en timme sen. Vilken dag det blev på jobbet idag. Har städat och haft oss, känner mig riktigt duktig måste jag säga. Får hoppas morgondagen går bra. Har ju Busen ( eller förlåt. Jag menade Busan :P :P ) och co på jobbet så det borde gå superb ;-) Mina tankar är hos er imorgon! Lycka till.

Har hjälp Lisa ang. barnvakt imorgonbitti. Det löste jag med några samtal nu ikväll. Det kändes dock lite jobbigt eller.. snarare lite pinsamt att ringa och väcka min mor kl 23 på "natten" för att säga vissa saker. Men men. Det finns saker som bara måste göras i livet och så kändes det nu ikväll.. "att jag var tvungen att ringa mamma" ;-) Tur det gick bra iallafall.

Skrev förut att jag tänkte ta en "power-nap" för jag var så himla trött innan jobbet idag. Haha, yeah right. Det tror ni på va? Att jag sov en sväng innan jobbet? Oh no, det blev icke så. Jag gick runt och plockade bort lite från bordet och fixade ordning lite här hemma och så helt plötsligt var kl 16.15. Då va de bara att göra sig iordning, trots att man var hur seg som råtta. (dock självförvållat.) Så NU med andra ord är jag den tröttaste personen i hela Västerviks kommun :P

Nu säger jag godnatt, vi hörs imorgon och välkommen tillbaka mina unika besökare :-)
Puss på er, Linda.

Kommentarer
Postat av: Molly

Skumt. Jag beställde på rean, typ två dagar efter julafton.



Jag har sms-avi och det står på de som levererar att paketet är på väg i alla fall :) Så det är skönt!



Dock står det att jag får betala en mindre summa än vad jag skulle från början.. så jag vet inte om något kommer senare eller om något tog slut och de inte kunde leverera ut det till mig. Men det är väl sånt som märks när jag får paketet. Hoppas på att få det till helgen då vi ska sjunga singstar :D



Du får visa vad du beställt sen! i wanna seee :)

2009-01-14 @ 00:55:12
URL: http://molkan.se
Postat av: Molly

Hej hej! Tänkte bara fråga om du hade glömt att skicka mail till mig angående gratis-reklam för din blogg i min? Om du fortfarande vill vara med så skicka en bild och en liten text om dig och din blogg till [email protected].



Kram

2009-01-14 @ 12:51:04
URL: http://molkan.se
Postat av: Rebecca

Haha, klaga inte på att din statistik har sjunkit, jag har max 21 läsare och häromdagen så sjönk det till 9 plötsligt, men det höjs lite nu igen :)

Haha...

Busan co klarade sig bra tror jag, Tomas var ju bara nere en stund, han gillar mig tror jag :P Hade gjort en bra todolista :D

Men det blir ju så att man jämt börja plocka med saker när man minst anar det, men det är ju även då det blir renast :)

Pöss

2009-01-14 @ 14:59:05
URL: http://lanius.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Såg inte din andra kommentar förrän efter jag hade skickat det första meddelandet :P

Det var jättefint, det var inget alls jag direkt tänkte på och då måste det vara fint för jag brukar jämt hitta något :P



TR ska öppna i citygallerian, kommer ju ha öppet till 00.00 så om vi stänger någon gång kan vi gå och träna där :P

Man ska aldrig köpa ett årskort för man ångrar alltid det sen, haha, men det är skönt att simma :)

Jag slutade ju 13.30. Pjuss

2009-01-14 @ 15:02:26
URL: http://lanius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0