Träningsvärk & En stor besvikelse


Träningsvärk i hela kroppen. Damn damn.. Orkar knappt skriva på tangentbordet.
Men jag ska försöka skriva av mig lite. Kom hem från gymet runt 12 tiden. Kom hem
och tog mig en dusch. Väntade på att Lisa skulle ringa så jag kunde träffa allesammans.
Men något sånt blev det icke.. Utan hon ringer och säger att hon är hemma igen. Jahopp.

Det börjar bli en "vana" nu att inte träffa de när man vill osv.. Suck :-S De flyttar snart och jag
känner att de inte bryr sig om vad jag tycker eller tänker. Men men.. jag tycker det är så dåligt
att ge såna förhoppningar till någon när man inte ses allt för ofta. Och hur kommer det bli sen då.

"Jag lovar att vi kommer ses.." Yeah right. Det kommer bli samma visa där.
Men jag ska inte bli arg eller ledsen för det. För vi ses aldrig längre och det är väl
lika bra att vänja sig vid att aldrig få träffa dessa små liv igen.

Nu ska jag vila. För jag vaknade tidigt imorse för jag trodde jag skulle träffa dessa
som sagt. Och så ska jobba sent ikväll så.. en power-nap på de, ja tack!

Over and Out / Linda

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Duktig du är!! Drömkroppen kan du ge till mig sen :P

Haha Busan var det ju, fast Melos sa Busen!

Den var så himla pinsam när hon kom till huset och hon börja lära dom saker, höll på att sjunka genom jorden ungefär :P

Jaa, det hoppas jag att du gör :P

2009-01-13 @ 14:41:57
URL: http://lanius.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Neeeej, ge den till mig!

Njae, inte nautilus tror jag inte, dock är det ju nice med simhallen men TR kommer ju flytta ner till stan :) De kommer ha öppet till tolv, och då är det bara att jag stannar på vägen hem från jobbet :P



Haha jo den var bra!

2009-01-13 @ 16:42:46
URL: http://lanius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0