Spirit in the Night


Kom hem för en stund sen, efter en jobbdag. Det gick hur bra som helst idag. ALlt gick så smidigt på jobbet. Det får jag tacka min arbetskamrat Rebecca för. Hon hjälpte mig med så mycket hon kunde och förklarade hur och vad jag skulle göra. (jag är inte van att stänga köket än.)

Jag och N tänkte snart ta och se ett avsnitt av Entourage.. det var ett tag sen nu. Kommer knappt ihåg när vi såg det sist. Får hoppas att jag kan bli lite trött så jag kan gå och lägga mig efter det, börjar ändå o jobba vid 7.45 imorgonbitti. Vill inte vara vaken halva natten då. Men sen på fredag så är jag ledig. Då ska jag tvätta och träffa MammaJosefine. Jag undrar när hon ska ta och klämma ut sin unge ;-) Den borde komma snart!! Hihi. Det ska bli kul att träffa henne. Har inte träffat henne på evigheter nu. Så det ska bli riktigt kul :-)


Det var allt för mig. Vi hörs imorgon eftermiddag igen. Ha de så bra sålänge /Kram Linda.

Tog lite egopics innan jobbet. Tyckte om mitt smink idag ;-)
 
Och här har vi en trött Becca efter jobbet.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Lilla linda då, ingen dator för dig trodde jag ?

Jag är vråltrött, kom precis ut ur duschen. Medan du håller på att öppna köket imorgon kommer jag ligga och sova i min varma säng :)

Glöm inte att ladda ner Greek!

Jättebra jobbat idag!

2009-01-08 @ 00:51:52
URL: http://lanius.blogg.se/
Postat av: Frida

Fin blogg! Är du duktig på bloggdesign? Kram /f

2009-01-08 @ 10:43:57
URL: http://missfrida.blogspot.com
Postat av: Camilla

Du är så söt så!!!

2009-01-08 @ 15:26:31
URL: http://cammmie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0