Söndag - Sunday - Sonntag


Simhallen idag. Måste bara vakna till lite innan jag beger mig dit.
Hade tänkt simma så länge jag bara orkar. Skickade ett sms till
Syster J för en stund sedan.  Hon har dock inte svarat än, men
hon kanske ligger och sover. Andra dagen jag är ledig. Gudars,
vad skönt det är. Njuter som bara den.

Och så är jag ledig imorgon. Sen har jag 2 stägningar på raken
och sen ett kort pass sen e jag ledig på fredag igen, men jobbar
i helgen som kommer. :-) Har fått mig ett jättebra schema.
Jag är nöjd!

Nu ska jag börja packa min väska lite smått.
Vi hörs sen igen! För idag blir det en liten summering
av veckans träning. Spännande! Och så är jag väldigt
sugen på att fixa mig en ny bloggdesign. Jag trivs inte
riktigt med den jag har idag. Hm. Får se hur det blir
med den saken. Simhallen kallar.
// Ha de great, kram Linda.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Men det är ju skönt att simma :) Man blir slimmad också :)

2009-01-18 @ 12:45:25
URL: http://lanius.blogg.se/
Postat av: Linda Englund

Vad duktig du är som tränar och står i... önskar jag var lika duktig... =(

2009-01-18 @ 19:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0