Oj oj vilken dag.


Somnade rätt så sent inatt så vaknade inte förrän kl 12:30. Sovit bort hela dagen. Fy skäms alltså! Blir tokig på mig själv när jag sover bort hela dagarna. Man hinner knappt med något alls då. Speciellt när jag ska jobba halva kvällen också . Well well, hoppa in i duschen när jag vaknade.. gjorde mig iordning och så kom Coockie.  Vi åkte ner till stan och systemet. Sen åkte vi till Corner för lite mat. Gudars vad gott det var! Känns som evigheter sen man åt där. Smaskens! Kom hem för en stund sen. Såg att jag fått ett par kommentarer. Hoppas att jag kunde svara på alla. Det verkar vara något problem med min "svara kommentar" grejsimojs. Men jag håller tummarna :-)

När jag gick in på Jennifers sida och kollade på hennes Illustrationer. Jag blev så himla sugen på att testa det själv. Verkar så himla roligt :-) Om man kan det vill säga. Så min första bild kommer antagligen ikväll eller imorgon. Jag ska först till jobbet 16-20.30 och bio efter jobbet? Sen får vi se när det finns tid för "första bilden". Spännande spännande. Jennifer, du gav mig lite inspiration. Vilket är roligt. Jag har inte haft någon inspiration när det gäller photoshop bilder på ett bra tag nu. Men glöden är tillbaka. And i love it :-) Tack vännen!!

Nu ska jag ta och fixa tvättkorgen (tvä'ttade igår). Och sen stryka min arbetsskjorta. Sen work work work :-) Får se när jag skriver igen. Ha en underbar lördag alla där ute. Så hörs vi snart igen. /Kram Linda

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sv: heh okej ;) Jag använder mig av Photoshop :) Japp, jag har en ritplatta :) och det är ju bara att rita som vanligt :)

2009-01-10 @ 21:33:34
URL: http://theeasyway.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Sv: haha precis! :D Jag vet faktist inte riktigt hur mycket dom kostar, jag fick min i födelsedagspresent :D

2009-01-10 @ 21:39:08
URL: http://theeasyway.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Vi borde kalla pommesen för pompa som de gör på gotland :D Tycker det låter så roligt!

Haha jo det blir en tråkig helg då vi byter av varandra. Men såg att vi skulle öppna ihop snart, var det på måndag? Puss

2009-01-10 @ 23:26:25
URL: http://lanius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0