Nytt hår + mina nya kläder.



När jag kom hem efter att ha varit hemma hos Caroline så
fick jag bara för mig om att färga håret lite. Jag hade sling-
paket hemma eftersom jag sist (när jag färgade håret mörkt)
inte ville ha slingor i håret då, så tog jag de nu istället.

Och jag måste säga att jag är mer än nöjd.
Now Im the real Linda ;-)


Och här är "alla" de kläder jag handlade till "nyår".
Som skulle bli min "nyårsoutfit". Men som för den
delen inte kom förns förns i torsdags.  Så är det
med det. Tur att jag hittade mig en ny outfit att ha
på nyår. Sprang ner till stan och efter 40min på H&M
kom jag ut med en påse. Stressigt värre. Men totally worth it.
Juste ja, jag köpte mig ett lila nagelack också.
Dock har Lisa det hemma hos sig.

Hoppas alla haft en toppenlördag :-)
Jag har haft den bästa lördagen på länge.
Jag kan skriva allt imorgon.. för nu är jag för trött för
det. Så nu är det dags att slänga sig till kojs.
Är endå en ny dag imorgon. SÖNDAG  = Simhallen.
I really like. :-) Godnatt godnatt / Kram Linda

Kommentarer
Postat av: lina johansson

guuh va fit d blev gumman =0)

2009-01-20 @ 16:30:22
URL: http://[email protected]
Postat av: Arandur

Hoppas du får en härlig dag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

Följ den gärna med bloglovin.

2009-01-20 @ 16:32:46
URL: http://arandur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0