Lördagen spenderades med Systra mi.

Efter att jag skrev inlägget om att jag skulle till min syster, så kollade jag bara runt en sväng på aftonbladet.se och så la jag märke till bilden på partypinglan Paris Hilton och den naturbegåvade Vanessa Hudgens, när de har "samma likadana klänningar" på sig. Och jag kände hur skam de kändes för Paris. Den satt så himla fint på Vanessa. Nåväl, efter detta gick jag till min syster. På andra sidan gatan (haha) . Mamma och min yngre syster var där så blev lite fika och massa prat om våran barndom, hur jessica o jag var när vi var tonåringar osv.. var jättetrevligt! Sen åkte de hem, och Jessica och jag började laga lite mat. Blev potatisgratäng, vitlöksbröd och gurka. SMASKENS!

Sen kollade vi på en jäkla massa avsnitt av One tree hill. Hon såg det där avsnittet (4x09). Mitt älsklingsavsnitt. Då Leyton blir tillsammans. Man sitter i hela 4 säsonger och väntar på att något ska hända och just i avsnitt 4x09 ja, det är som en dröm går i uppfyllelse. Helt underbart! Och den känslan jag fick när jag såg det avsnittet från början, den känslan fick jag igår igen. Det är härligt! Älskar verkligen den serien. Helt sjukt alltså!

Runt kl 00.00 inatt så va både Jessie och jag sugna på choklad. OCH GISSA VAD VI STÄLLDE OSS OCH GJORDE?? Chokladbollar! Och de blev så himla goda. Kladdigt men gott. (haha) Där satt vi framför tvn till "ett päron till  farsa" och åt chokladbollar. Kunde inte bli bättre :)




Jag vaknade straxt efter kl 12 idag. Skickade ett sms till Sarita min vän. Hon skulle iväg och träna. Gudars vad jag blev träningssugen. Måste få in de där vanorna igen. Blir tokig på mig själv. JAg har haft så mycket att göra att jag inte hunnit gå till Nautilus. Fy skäms Linda!! Det ska bli ändringar på det. Jag lovar!

Vi skulle ses efter kl 16 idag. Gå ner till stan och ta en fika. Det var ett tag sen jag träffade lilla Nallen nu. Saknar henne! Stumpilistumpan! Har ett par timmar på mig. Så tänkte ta och fixa min bloggheader. Så jag får någon ordning på detta innan jag blir tokig. Skriver senare. Ha en bra (vilo)söndag! /Kramar Linda.


Så mycket snö, på så kort tid. Galet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ge ma´ chokladbollar!!!



Det tog sån lång tid för att det inte fanns några på lagret.. Men jag kan ju ändå inte ha dom förrän det blir varmare ute, och snön försvinner.

Kollade upp vädret, dock ska det inte snöa på hela veckan ungefär :/



Hmm jag vill ha det rätt stilrent, som stinalee.se har tycker jag är snyggt, eller ha en sång header (?) som kenzas.se har.

Eller något, dock har jag inte så många fotografier på mig, men några har jag nog :P

2009-01-04 @ 13:00:41
Postat av: Rebecca

opssss... från mig :P

2009-01-04 @ 13:01:04
URL: http://lanius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0