Live your life.

Vilken härlig dag det varit idag. Jobb mellan 9-14, sen träffa jag faster Rosita.. följde med henne en sväng till ÖB. Sen gick jag hem och bytte kläder. Efter det mötte jag upp systeryster - så gick vi till ÖB (som va planerat sen igår). Köpte mig 2 gardiner till vardagsrummet som den delen blev SUPERFINT :) sen blev det ett nytt fotoalbum och massa småplock.

Sen gick vi ner till Morella och tog oss en fika. Det var jättemysigt. Fick prata av sig med systra min. :)

Nu sitter jag i soffan och är proppmätt. Har lagat Niklas favoritmat. En wokgryta typ med nudlar ohh.. jättesmarigt. Nu ska vi börja pyssla lite med fotoalbumet. I love it! Hoppas alla mår bra. Vi hörs igen sen eller så imorgon.

/Kramar Linda



Hahah, fick med mig nårgra gamla kort.. Blondin och korthårig, det var tider det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0