2 paintings today!


Träffade Niklas och Andreas på Kina restaurangen. Det fick bli lite Kina mat till brunch  idag ;-D Smaskigt! Efter maten gick vi ner till Morella och tog oss lite kaffe. Och efter fikan gick jag och Niklas bort och väckte Caroline. Det var inte det lättaste jag varit med om i mina dar, vill jag lova er. Jag ringde ett [X] antal gånger. Och så plingade vi på ringklockan typ en miljon gånger.. Niklas sa till slut "hon kan inte vara hemma"! Men rätt vare va så svarade hon i telefonen och HON låg och sov. Haha. Hur i helskotta kan man sova när 2 stollar som mig och Niklas både ringer på klockan och på telefonen ;-D Du e bra knasig du gumman!

Vi gick upp och tog en kaffe och snacka lite med den nyvakna Caroline. Runt 20 i 3 gick vi  till banken och tog ut lite pengar, så vi kunde betala våra räkningar. PLUS att vi gick till Leksakshörnan? och köpte färgpennor :) Som jag för den delen NU också har testat. Har hållt på med 2 bilder, en på mig (från igår) som jag fyllde i .. och en på en bloggerska. Stina-Lee :)

Här är resultatet.
  

Målade himlen som bakgrund eftersom jag hade en brun
färg och jag hade den i hennes hår. Så. Det fick bli så.
Tror det skulle se knasigt ut med brun färg i håret PLUS
som bakgrund. Det skulle bli en så mörk bild. Och Stina
är så ljus man bara kan bli :-) Positivt  för sinnes hehe

För att vara "nybörjare" så blev jag rätt nöjd med bilden.
Dock ser jag nu i efterhand "lite småfel". Men men.. jag orkar inte
fixa till det nu. Det får jag ta en annan dag.

Ni såg ju bilden på mig igår. Det såg ut som en blondinlinda.
Men nu när jag är brunett så (det var framförallt därför som jag
ville köpa färgpennor - så man kan måla både blondiner och brunetter)
vill jag visa att det blir en helt annan målning ;-)

Check it out.


Det där ser mer ut som mig än den första bilden i ett tidigare inlägg :)

Nu ska jag börja på en till bild. Sen blir det att ta en dusch.
Sen klockan 20.30 är det innebandy som man ska gå på.
Vi hörs / Kramar Linda

Kommentarer
Postat av: Frida

Fan honey! du har skills! PUSS

2009-01-23 @ 17:51:00
URL: http://friggidy.blogg.se/
Postat av: Elin kling

Men gguud , vilka dolda talanger du har ! SKIT FINT rent ut sagt ! :)

2009-01-27 @ 17:58:23
Postat av: Mathilda

Gud vilka fina bilder du målar!! Du är ju som skapt för design o sånt!!

2009-01-28 @ 10:02:18
URL: http://mathildathorssell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0