Godmorgon kära läsare!


Uppe med tuppen idag! Börjar jobba 7.45. Tänkte skriva ett snabbt och kort inlägg innan jag ska börja röra mig.. Sist jag kollade på kl inatt, så var kl 2.30. Tror ni jag kunde sova? Nej! Jag bara låg och va så innerligt trött utan att kunna sova. Jag testade allt möjligt! Men.. ja.. efter halv 3 nångång måste jag väl ha somnat. Och jag får ju ta skit av det idag. Är sinnestrött nu och lär väl va hela dan.. Suckelisuck!

Nu är kl snart halv. Så dags att borsta gaddsen, sen MOT arbetsplatsen och skura golvet :) wee!!
Ha en toppendag! Så hörs vi när jag kommer hem sen. /Kramar Linda

Kommentarer
Postat av: Molly

Haha, det gick inte lika bra som jag ville :P Hahah, fast Robin var nog ledsnast över att han förlorade.. :)



Idag ska vi hem till Pimpen som har inflyttnings/födelsedagsfest. Men varken jag eller Kalle orkar dricka så det blir bara att gå dit och vara lite sociala i alla fall :)



Javisst får vi det! :D

2009-01-24 @ 15:23:13
URL: http://molkan.se
Postat av: Rebecca

greek är så underbart bra, men inte lika bra som "om jag kunde drömma" från twilight-serien :D :D :D :D

Jag tänkte att jag skulle hålla mig ifrån att läsa ut den ikväll och spara den till imorgon, men den lockar :D

Hoppas du har kul ute ikväll och så ses vi imorgon. Pöss!

2009-01-24 @ 23:06:36
URL: http://lanius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0