Gårdagen var perfekt!


Behöver inte gå in på detaljerna men mammas dag var den bästa.
Jag ska fråga min syster om jag inte kan få alla bilderna som vi
tog igår. Damn, måste va roligt o kolla på de idag ;-D haha.
Va roligt att du hade det bra Mamma :) Det är huvudsaken!
.. ett plus är att alla är mest trötta idag och INTE bakfulla.
Jag var så rädd inatt att jag skulle må så dåligt idag. Men icke ;-)

Nu sitter jag och väntar på Sarita. Vi tänkte gå ner till Caroline och dricka
lite kaffe och snacka lite skit. Mysigt :-) va längesen jag träffade lille cajjoo
bara sådär ju. Så det ska bli trevligt!

Vill ni veta en sak ;D Jag och Sarita var på Nautilus idag!
"dagen-efter" -träning. Det ni. Inte illa pinkat ;-) Är själv stolt över mig själv
så därför jag kände att jag va tvungen att skriva det på bloggen ;D hihi



Ser ni den gråa tröjan jag har på mig på kortet. olala, fick hem mitt
paket från H&M i torsdags. Wiih. Tröja, Bralls och ett linne. i love  it.
Ska ta kort någon dag när jag känner att jag har mer tid. Nu är det
dags för mig att fara. Så over and out, /kram Linda

Kommentarer
Postat av: Molly

Såg dah när dy cyklade förut :D



Haha, säg inte att vi köpt likadana tröjor? ;)

2009-01-17 @ 21:25:50
URL: http://molkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0