En toppenhelg! :)


Hann aldrig skriva något inlägg igår, då jag kände mig stressad redan när jag kom hem.
Tog mig en fika med Lina och hennes pojkvän Tommie, så kom också Carro och
gjorde oss sällskap. Det var mkt trevligt att träffas igen. Det händer inte allt för ofta längre!
Tyvärr! =/ Vi får snart se till att åka till Götet och besöka den underbara staden. Om inte
annat så kanske man åker på GPt som kommer vara där i Maj :-) Vem vet!

När jag kom hem efter fikan tog jag mig en dusch. Sen blev det att bege sig ner till Carro
för då var det utgång planerat på schemat. Det var en mkt trevlig kväll, med vin trevligt
sällskap och dans :D i like. Thank you guys!

Klockan ringde kl 11, de va bara att gå upp. Då va det dags för jobb vid kl 12.
Det var SÅ SEGT att gå upp. Ville bara ligga kvar.. och helst grisa hela dagen.
Jag kom iväg till jobbet iallafall. Och de få timmar som jag jobbade, gick kanoners!
Niklas lekte med Alex idag, så de kom ner till jobbet vid 15 och åt lite mat.
Så när jag slutade vid 15.30 så hade vi sällskap. Nu sitter de vid tvn och spelar
lite tvspel. Haha, det ser så himla roligt ut! Crush tror jag det hette. Sötnötar! :)

Nu är det bäcksvart ute, så vi ska snart bege oss hem till Alex.
Får se vad resten av kvällen har att erbjuda. Hoppas alla haft en toppenhelg :-)
/Puss på er

Kommentarer
Postat av: Molly

Jodå, det var trevligt.. förutom att jag inte riktigt var mig själv. Var obekväm hela kvällen, men det är ju bara jag :P Det var en fin fest.



Nae, vi var ett par stycken som inte gick ner (jag var för bekväm i och med att det bara var 80 meter hem), så vi satt och snackade till klockan 3 i vardagsrummet istället :)



Hade du trevligt?

2009-01-25 @ 17:51:37
URL: http://molkan.se
Postat av: Rebecca

Men jag läste klart boken igår :P Jag tar med mig den imorgon om jag kommer ihåg, hah, Carro ville låna den efter dig så du får ta och läsa boken lika snabbt som jag :P

Har ju köpte de andra två böckerna nu med så jag ska läsa lite sen när jag har pluggat färdigt.

Greek är bäst!!! Pössilipöss

2009-01-26 @ 13:07:46
URL: http://lanius.blogg.se/
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Härligt, härligt :)

2009-01-27 @ 11:20:19
URL: http://sofieb.blogg.se/
Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Hejan! Om du är intresserad av ny design till din blogg är du välkommen in till in sida, annars kan du ignorera detta :)

2009-01-27 @ 13:02:28
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0