En knasig Måndag


Började min Måndag med lite gröt i magen. Sen åkte jag till Nautilus och mötte Sarita. Vi skulle in och träna tänkte vi. När jag körde uppvärmningen kände jag att de va något konstigt med mig. Att jag inte riktigt "hade motivation" eller någe liknande. En riktigt konstig känsla iallafall. Det slutade med att jag blev yr i huvudet och blev illamående. Men jag tänkte "att det slutar väl om jag dricker lite vatten och tränar vidare". Hmm.. men det slutade inte riktigt, utan blev bara värre och värre. Så jag sa till Sarita att jag inte klarade av att träna mer. Så vi satte oss ner och tog de lite lugnt. Kollade på när S tränade med pilatesbollen och sånt där rep. Var lite kul att se :-)

När jag gick hem, så kom det en sån stor klump i min hals att jag inte ens hann att reagera på om jag skulle "spotta ut det" eller.. jaa.. ni kanske fattar. Det bara kom av sig självt. En sprutande effekt också haha. Det var det pinsammaste som hänt mig i hela mitt liv. Kollade runt omkring mig ifall det var folk nånstans, men njee.. en enstaka bil kan ha åkt förbi. Grr.. usch usch. Hemskt var det iallafall. Dock det positiva av denna situation var att jag mådde SÅ mycket bättre efter detta :-D

Kom hem, la mig i soffan och tyckte synd om mig själv. Drog på en film som jag nyss fick hem. Solstice ;-D Och det gjorde inte saken bättre vill jag tala om .  HA. det var en "skräckfilm" typ. Jag drog åt mig täcket ett par gånger. Grr.. sånt tycker jag inte om. Saker som får mig att bli rädd.. BUUU! Å andra sidan så var den rädd bra. Hilarie Burton som är en av huvudrollerna i min älskade serie One tree hill har en av huvudrollerna i denna film. Och så är det en tjej som också är med i One tree hill som är med i "Clean Teen". Filmen handlar mestadels om hennes liv och om henne. Det var lite kul att se 2 igenkända ansikten igen. Apropå One tree hill. Det kommer ett nytt avsnitt imorgon. Oh.. i really like.


(Klicka på bilden för mer info om filmen)

Jessica och Tintin var på besök här en sväng. Vi såg på den nya filmen "Bolt".
Jag verkligen älskade filmen. Han är så ûbersöt den där hunden :-)

(Klicka på bilden för mer info om filmen)

Jo man kan inget annat än älska den.
Om du är på det humöret, att se en tecknad film.
SE DEN! Jag garanterar att den är bra ;)

Det var allt för mig ikväll. Nu ska jag göra mig iordning
för att sedan gå och lägga mig i sängen och zappa
bland kanalerna och önska att något bra kan finnas.
 ;-) Imorgon är det jobb 15-22.30 och One tree hill så vi
hörs innan jag går till jobbet. /SO LONG, Kram kram

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha fräscht Linda, fräscht!!! :P

2009-01-19 @ 22:17:18
URL: http://lanius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0