Det kommer mer godis framöver.

Haha. Härlig rubrik ;D

Innebandyn var den mest spännande matchen genom tiderna.
Hjärtklappningar och svettningar.. det börjar bli en vana nu vid
innebandymatcherna :P haha 6an och 3an säger jag bara. MORR PÅ DE.
Det var 2 killar från bortalaget som inte var "så snälla" kanske man kan
kalla det. Usch. Hade jag varit en spelare själv.. hade jag nog inte varit
så snäll mot de :P nej vars.. men. de spelade så himla fult .. uscha.
Västervik förlorade ivarjefall med 7-5 :( Men vilka kämpar de är! De kämpade
in i det sista.. Men de gick inte att få några mer mål. Så det fick räcka med
de mål som blev. *applåderar åt eran insats*

Läs mer om matchen -> Klicka här

Nu är klockan är på TOK FÖR MKT för att jag ska vara vaken.
Jag ska upp och jobba till kvart i 8 imorgon. Grr. 

Och under tiden för att försöka bli trött målade jag lite "skisser" eller
ritningar. Har börjat på 2st ;-) En bloggerska och en kändis ;-)
Får fortsätta med ifyllningarna imorgon. Har inte tid med det nu, tyvärr!
Nu ska jag tvinga mig själv till att sova. (jättekul.. eller inte :P)

Vi hörs igen imorgon! Då lär mina nya skisser komma upp också.
Så håll utkik :) Godnatt. / Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0