Dags för en tur till simhallen.

Vaknade vid 9 idag, så kom syster vid 10. Så gick vi ner till stan vid halv 11 och mötte  upp Lisa och barnen. Så gick vi till bvc. Sen åkte Lisa och hennes pappa till långrevet och städa ur den gamla lägenheten :) Så jessie och jag tog barnen till donken. Där blev det mat och massa lek. Sen runt halv 2 skulle vi bege oss hem. Det var inte de lättaste.. Felicia ville inte följa med :P Och rätt vare va så va Jessie och barnvagnen borta. De orkade inte vänta på mig och Flisan, tok tok ;D

Nu är vi hemma hos mig iallafall. Lisa mötte oss på vägen hem. Elias äter mat, Jessica styr med sina bilder, Felicia äter hmm.. godis? en hel skål med små små små bitar av choklad. Ni kanske förstår hur hon ser ut nu haha. Helt brun och dan i hela ansiktet OCH händerna för den delen :P Nu vill jag till simhallen, SIMMA SIMMA !!

Vi hörs senare ikväll. Ha de gött! /Kramar Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0