Better late than never

Nyårsbilderna kom aldrig upp och likaså med mammas bilder från hennes 45års kalas/fest :) Så tänkte lägga upp bilderna nu. Bättre sent än aldrig, är det inte det man brukar säga..  ;-)

Nyårsafton

Syskonkort

  
Alex da man



Nyårsafton började dagen kl 15 hemma hos Thomas & Linda as usual.
Vid 18 tiden gick vi hem för att fortsätta firandet med nära & kära.
(och de korten har jag redan lagt ut)

Från mammas födelsedagskalas/fest



Alla utom pappa ville vara med på kortet. Grr :P


Me & sis


Pappa & Mamma <3


Are we human, or are we dancers? ;D Dancing queens might.

Aaha, de va det roliga. De va de bilderna det :-) Hihi

Kommentarer
Postat av: Molly

Hehe, ingen fara. Du stör inte :)



Ja, alltså grejen är ju den att den stänger av sig lite randomt. Antagligen går det väl inte att fixa, men jag ska se om jag kan fixa en temporär dator sålänge, för shit så handikappad jag känner mig utan den :/



Det är bara att skriva ett sms om du vill veta så jag lever eller om jag har mördat både min dator och mig själv :P



Detsamma!

Kram

2009-01-28 @ 22:05:33
URL: http://molkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0