Vilken underbar natt!

Jag har verkligen sovit så himla underbart inatt. Äntligen säger jag bara! Ni som följer min blogg vet att jag haft lite svårt att sova om nätterna pga min katt.. Men inatt, oh gud säger jag bara :-) Helt underbart! Vaknade nångång när Niklas skulle gå till jobbet vid 8 tiden. Men somnade om lika fort typ. Sov till halv 11, Haha. Sov väl så länge idag bara för att jag sov som en kratta igår, behövde nog sova igen några timmar och det har jag äntligen gjort idag. Känner min energi är verkligen på topp idag!

Vid kl 12 har jag tvättstugan. Det ser jag faktiskt fram emot, om jag ska vara ärlig. Först tvätta allt, sen ska jag också fixa ordning min garderob. Får se om Jessie hör av sig sen.. så ska vi fixa och dona med lite saker här hemma. Om inte hon komr, så får jag väl fixa själv ;-)

Jo just de, jag har en ny playlist i winampen.
Vilka underbaringar!!!!!
  1. Kelly Clarkson - My life would suck without you
  2. Leona Lewis - Run
  3. The Fray - You found me
  4. Ne-Yo - Mad
  5. Alesha Dixon - Breathe slow
Nehe. Ska ta och läsa några sidor i boken. (JAG ÄR BESATT, redan)
innan det är dags att ta tag i tvätten. Ha en toppenonsdag /Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Det är bra :P Du förstår varför jag är rädd om den va? :P Det är min absoluta favoritbok!!



2009-02-04 @ 11:54:12
URL: http://lanius.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Haha det är bra!!

Hörredu, Molly har dissat mig annars har inte hon sett min kommentar :P Buhu, min Twilightkompis!

2009-02-04 @ 13:02:05
URL: http://lanius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0