Uppe med tuppen

Jag kan verkligen inte somna om, så jag gick upp istället. Niklas gick till jobbet runt 8, så .. vi vaknade väl däromkring. Nu har jag kollat runt på min mail.. har fått lite jobb att göra, så tänkte ta och sätta igång redan nu med att göra affisherna. Tänkte göra mig ett par styckna som de kan välja på sen. Välja deras favorit!!

Aja, nog om det! kl 10 ska jag köra ett hårdpass.. dock hemma.. som vanligt nuförtin.  Men på söndag, ska de bli ändringar på de. Nr 1 = nr 1.  Då ska de bli skapligt med träningsvärk vill jag lova!

Nehe, bäst jag sätter igång.

Ha en bra dag, mina bloggvänner! / Kram L

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Yes, ska försöka komma ihåg att ta med mig boken :P

Jag kollade aldrig på den filmen utan jag kollade på Milk istället, väldigt fin film måste jag säga. Ses sen!

2009-02-26 @ 11:22:54
URL: http://lanius.blogg.se/
Postat av: Lisa

Haha bajen morsan som köpt det åt han ;P Ingen som gillar den outfiten förstår inte det ;)

2009-02-26 @ 12:06:00
URL: http://misslisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0