Twilight älskade twilight.

Helt klart den bästa filmen jag sett. Den ligger delad 1a plats tillsammans med gamla godingar som Titanic och Pearl Harbour. Lätt som en plätt!

Tårarna bara spröt på mig. Lätt den romantiska filmen jag sett på väldigt väldigt länge. Va härligt det är att se såna filmer. Vad glad man blir. Och så är det skönt att gråta när man inte gör det så ofta! :)

Nu ska jag gå och lägga mig. Det är min jobbarhelg nu så imorgon har jag ett pass mellan 7.45-15. Och jag öppnar med Beccy, det är bra. Vi har lite att prata om : : : : : : TWILIGHT!!! ;) Nu måste jag bara lägga mig och läsa ännu mer i boken och hoppas att jag snart kan få läsa andra boken! Jag vet, jag är inte snabb på att läsa :P Men what a heck. Jag njuter av läsningen kan man väl säga.. alltså.. jag lever mig in i bokens värld på ett mystiskt sätt. Jag är Bella i boken kan man väl säga. Jag vet jag är knasig. Men någon måste ju vara det också ;)

Godnatt på er. /KRAMAR



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag har ju försökt att förklara hur man sjukt lever sig in i boken, men du har ju inte fattat det..NU förstår du!? Vi har massor att prata om idag :D Hade du en bra kvalité på filmen förresten?

Puss

2009-02-07 @ 06:34:36
URL: http://lanius.blogg.se/
Postat av: julia

fin blogg :) ♥

2009-02-07 @ 11:19:08
URL: http://nesral.blogg.se/
Postat av: Molly

Ska köpa filmen på dvd när den kommer :) Fast det är ett tag kvar... slutet av April :( Vill ha nu! Har redan sett filmen två gånger, men man kan aldrig få för mycket av den och speciellt inte av Edward <3

2009-02-07 @ 15:48:31
URL: http://molkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0