Tjabba tjena hallå.

Nu har jag suttit och försökt skriva ett blogginlägg i snart en timme. men jag har kommit fram till att jag inte klarar av att göra 2 saker samtidigt. Iallafall inte skriva blogginlägg och prata med Sarita i telefon. Jag vaknade första gången tunt 4 imorse av att Skrållan (katten) hoppar på min mage.Jag kunde inte somna om förrän efter kl 6 nångång.. efter att Niklas vaknat och ja.. knas alltihopa! O han som skullle upp o jobba! Stackare!

Sen somnade jag om som sagt och vaknade vid 20 över 10. Pigg som en mört.. det var såå härligt! Solen skiner så fint där ute. Nu har jag precis pratat klart med Sarre så ska ta mig en dusch nu.. får se om jag får följa med Niklas o Andreas ner på en lunch sen innan jag ska till jobbet. Har ett kort pass idag, 16-20,30.  Så får se vad som händer ikväll. En film, med tända ljus och bara massa mys med min älskling N ;) En sån kväll känner jag för!

Sen måste jag tacka Rosita och Peter som stod ut med oss från lördag till söndag. - Tack för en trevlig helg!

Om man ska ta sig en dusch innan N skickar sms eller ringer till mig. Bäst att vara förberedd om man ska gå ner eller inte. Kanske hinner skriva ett inlägg till sen innan jobbet.. Ha de gött sålänge! /Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Molly

Ah okej, ah.. det är jobbigt utan inspiration faktiskt :S



Jadu, det är väl bra :) Lite förkyld, men det är väl alla nu tycker jag :P Trött och såntdär.. men annars är det helt okej för att vara arbetslös.



Själv då?

2009-02-02 @ 14:38:36
URL: http://molkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0