Tjabba tjena hallå!

Vilken natt jag haft. Fy bubblan säger jag bara. Inte den roligaste natten i mitt liv.
Jag är så in i norden trött. Skulle säkert kunna sova hela dagen fram till jag ska jobba.
Äsh. Jag får vila lite framför tvn. De är skönt det med. Ont i nacken och ryggen,
har jag också.. Jävla soffa!!

Jag höl på att få en hjärtinfarkt när jag kollade min blogg nyss, besökare idag: 62.
WHAT A HECK? Men så uppdaterade jag haha. Och då slog den om till 18.
Det kunde gått  illa där! Men som tur var gjorde det inte det..

Nu pep min varm chocklad, så bäst jag går och tar den.
Ska bli skönt med lite värme för det finns det verkligen inte gott om i denna förskräckliga
lägenhet. Suck..

Ha de bäst /Kram L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0