2 NYA FAVORITER!!!


No Angels - Diappear


Mika - Happy Ending

Kommentarer
Postat av: Molly

Jadu.. i helgen, ingen aning. Blir att mysa lite imorgon med fin middag och så ska Kalle få en liten överraskning :) Sen på söndag ska vi hem till mamma och pappa och käka lite, annars är det slappa vid datorn som vanligt ;)

2009-02-13 @ 21:05:13
URL: http://molkan.se
Postat av: Anonym

Sv: Haha, tack så mycket! (: Jag inträdde i denna värld för längsedan, men jag tror du är den första att "välkomna" mig. ;) Så tack! (: Jag har sett filmen ca 10 ggr nu och kan fortfarande inte få nog! Böckerna är fyllda utav meningar jag bara suger åt mig. Underbart!

2009-02-13 @ 21:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0