Jag kan inte slita mig...

från datorn. Det går bara inte.. eller datorn kan jag gå ifrån men själva bloggen. Den är som mitt liv :)
Allt jag gör - skriver jag här. Så det är inte konstigt att bloggen är som min bästa vän. Bortsett från att den inte pratar tillbaka till mig (haha).

Vi har haft en mycket trevlig kväll. Niklas föräldrar och Johan kom förbi och åt lite tacos med oss. De tyckte vi hade fint här hemma med nya möbleringen och allt. Jättekul :-) Maten var god och så. De åkte för en stund sen. Nu funderar jag på att slänga mig till kojs och drömma mig in i Edward och Bellas liv i boken. Den är så fantastisk bra att man utan att tänka på det, beroende av att läsa den. Och med det betyder det inte att jag MÅSTE läsa den 24/7 utan jag kan som tex förrut.. jag satt och rökte med Johan under fläkten, så kom Niklas och bet tag i min nacke.. då sa jag till han "du är som edward.. en vampyr". och den kommentaren bara flög ur min mun utan att jag ens tänkte på det. Boken är farligt beroendeframkallande. Men också så himla romantisk att man bara vill läsa den mer och mer. Dock det sorgliga är att den kommer ta slut nångång. Stor suck!

Men under tiden så nöjer jag mig med det jag kan läsa så när boken är slut så får jag ta det då.

Jag har för övrigt haft 73 besökare idag, vilket är ovanligt i dagens läge. För några månader sen så var det en normal siffra, men som sedan sjönk ned till 20-30.. som sedan har hållt sig däromkring. Jag är jätteglad att ni kommit tillbaka för att läsa allt det kuliga jag har att erbjuda ;)

Nu hör jag Edward och Bella ropa på mig. Så godnatt säger jag nu och vi ses i Drömmarnas värld. ;)
 /Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Edward <3

2009-02-05 @ 22:54:25
URL: http://lanius.blogg.se/
Postat av: Molly

Hehe, jo men det tar ju i alla fall inga tider att fixa :) Bara man vet vart man ska leta. Hade jag orkat hade jag lagt ut lite tips.. men http://designadinblogg.se är ju faktiskt bra hjälp :)



Ja gör det :) Jag kunde heller inte slita mig från böckerna. Jag väntar med oliiiidlig spänning på 4:e nu och måste ha boken när den kommer :)



Haha, precis.. Jag förstod inte heller all uppståndelse innan jag hade börjat läsa. Min absoluta favoritsida i första boken är när Edward säger det berömda citatet "om jag kunde drömma..", vet inte vilken sida det är just nu, men den sidan läste jag när jag var på jobbet på min rökpaus och jag började verkligen gråta för jag tyckte det var så fint!

2009-02-05 @ 23:16:53
URL: http://molkan.se
Postat av: SUSAN

svar: tack ska du ha men det är faktiskt kortare nu =( men det håller på och växa som inni nu =) ha det super/susan

2009-02-05 @ 23:49:14
URL: http://susus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0