Jag är världens gladaste :)

Idag när jag sitter nere på mammas jobb (vilar mig efter jobbet) så kommer Niklas in och vi har sällskap hem. På vägen visade han ett paket som var till MIG :D Han kärleksförklarade sig och han var så romantisk, lilla plutten. Älskar dig! =´)

När vi kom hem, för drygt 30min sen. Så fick jag öppna paketet och kan ni gissa vad det var? tihi :D EN ROSA DIGITALKAMERA. Den var vrålfin! Glänste som en skönhet ur kartongen. Kärlek vid första ögonkastet! Nu ligger "hon" på laddning och jag bara väntar på att hon ska vakna till liv så jag får testa henne för första gången!! ;)
Och det roligaste av allt är att vi ska till Niklas föräldrar på Tacokväll ikväll. Och där kommer den kunna komma till användning.

Som mina nära och kära vet så har jag och Niklas haft 4 digitalkameror, varav ALLA har dispayen spruckit. Så efter resan till Göteborg med Carro över en helg (när den "sista" gick sönder) så har jag använt mig utav en trasig kamera..Och det har sugit häst pung vill jag lova er. (ursäkta mitt ordval).

Nu är jag världens lyckligaste som sagt. Nu kan jag använda mig av en kamera OCH se i  dispayen!!
Tack tack tack miljoner gånger älskling!! <3


Titt så fin hon är !!! =)

Det var allt för mig och jag lovar er, det kommer uppdatering ikväll OCH
bilder med NYA KAMERAN!!! (tack igen älskling)

//Puss puss, en mycket överraskad och glad Linda :)

Kommentarer
Postat av: jossan

Ååhh va fin linda ;D den kmr bli utnyttjad kan jag tänka mej ;) vi måste ses snart bejb nästa veckan kanske ?! nu ska jag skriva sej lite vi höres gyms! POuss

2009-02-12 @ 18:07:38
Postat av: Anonym

Åh vad roligt :D Så snäll han är den där Niklas!

Ser fram emot nya bilds ;)

2009-02-12 @ 18:41:59
Postat av: Molly

Åh vad roligt :D Så snäll han är den där Niklas!

Ser fram emot nya bilds ;)

2009-02-12 @ 18:43:27
URL: http://molkan.se
Postat av: Caroline

Iiiih va fin den va!! :D Vi får gå loss på den imorn ;) pussie

2009-02-13 @ 00:50:34
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Söt som få, tror att det är samma som jag bara att jag har en grön :D

2009-02-15 @ 19:18:40
URL: http://sofieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0