Då var man hemma..

Då är man hemma, tagit sig en kopp kaffe och lugnat ner sig efter en långpromenad.
Det var mkt skönt ute idag, så det var det värt. Behöver jag inte ha dåligt samvete idag.
Det är härligt det. Får se vad resten av kvällen har att erbjuda.
Tänkte annars ta och fixa mig en ny bloggdesign, eller kanske fixa en ny till Lisa
som är i behov av en ny. Aja, jag får se som sagt.

Tog ett kort på mig i det härliga väder. Solen sken och vårkänslorna är äntligen här.
Så vårvästen tog jag på mig idag.. och börja promenera.. rensade skapligt ur mitt
huvud. Det behövdes. Kändes som det skulle explodera.. sinnes.

Nu ska jag ta mig ett bloss, sen kanske se ett avsnitt av 90210. Aj lajk.
Vi hörs ikväll mina vänner, puss på er.


Jag såg rätt glad ut när jag var påväg hem.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tack :)

Jag kom på varför vi skrattade så mycket! Det var min korta arm!! :D "Linda, min armbåge är här!" hahahaha..

Sötisbild!

2009-02-09 @ 21:01:02
URL: http://lanius.blogg.se/
Postat av: SUSAN

svar: hej tack ska du ha =)

har inte bloggat på ett bra tag men hoppas du inte glömt att min blogg finns,, ha det super och tack än en gång till / SUSAN

2009-02-09 @ 21:05:31
URL: http://susus.blogg.se/
Postat av: Anonym

ffhaaj

2009-02-09 @ 21:05:54
Postat av: Lisa

Yeah me like a new one ;D Haha! Saknar dig min käraste vän ! pussie

2009-02-10 @ 12:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0