A different love story.

Samtliga sinnen i mig var paralyserade. Helt uppslukade utav filmen. Känslan utav att bli totalt förälskad i en film, är helt otroligt. Det är en film man verkligen kan se om och om igen och endå känna samma känsla som man gjorde vid första gången.
I am unconditionally and irrevocably in love with "Twilight".

Nu är jag fast i träsket.


Edward Cullen (to Bella, while in a tree): You're like a drug to me. Like my own personal brand of heroine.


Edward Cullen: And so the lion fell in love with the lamb.
Isabella Swan: What a stupid lamb.
Edward Cullen: What a sick, masochistic lion.

Kommentarer
Postat av: jessicaviberg

JAG HAR PRECIS SETT TWILIGHT!!!!!!!!!!!!!

och jag grät.... ungefär.... 3-5 gånger 8) HAHA



Den va.. ganska bra! Creepy lovestory.

Men jag trodde den skulle vara bättre :o faktist (a)

Edward är ju ögongodis, så den skulle jag nog kunna se igen :P haha

2009-02-16 @ 01:28:25
URL: http://jessicaviberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0