Lite film tips :::


(klicka på bilden för mer info om filmen)

Inte den bästaste filmen jag sett med Wallander.
Jag ger den ändå 2.5 rattar av 5 möjliga.
____________________________________

Jag vill verkligen se "En shopaholics bekännelser".
Jag tror den är sjukt bra. Har hört så mycket gott om den.
Det är ett måste nu när jag snart har semester! ;-)
Tänka sig att se sig själv i filmen.. ohh.. va skojsigt!!


(klicka på bilden för mer info om filmen)


En till film som jag jättegärna skulle vilja se är faktiskt "Jennifers Body"
med Megan Fox, Amanda Seyfried och Adam Brody.


(klicka på bilden för mer info om filmen)

Dagen går mot sitt slut. Hoppas ni har röstat på
Sebastian. Om ni inte har det, så gör det nu och här :)
Ska hänga lite tvätt sen är det dags för bädden.
Godnatt och sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0