Tack så jättemycket!!!

Haft en riktigt bra födelsedag! :) Tack allesammans!
You are the greatest.

Fick en present som jag väldigt gärna vetat ha.
Ni vet den där reklamen på tv om en plattång/locktång
i ett och samma paket. Just precis, en just sådan ville jag ha.
Och jag fick det också. Lockade håret idag med den, för att
testa sådär på 2 sekunder. Och jag blev väldigt nöjd över resultatet.



Några bilder från gårdagens födelsefest. Tack för kryckorna
Chojje och Sebbe. Ni är för söta. Vänta ni bara till eran 24årsdag :P





(Lånade Fridas fina klänning.. busigt av mig va?) ;D







JAG ÄR SJUKT NERVÖS FÖR FLYGRESAN PÅ MÅNDAGMORGON KL 7.30.
Kommer ihåg sist vi flög, det var på hemvägen.. mådde så SJUKT dåligt.
Vill inte uppleva det igen. GRRR! May God be with us that day and that time ;)
Detta var allt för mig idag.. (tror jag) ...  uppdaterar imorgon. Måste fixa låtar till
min nya FÅÅÅÅN. Hörs imorgon gott folk !! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0