Söndag 9/8 -09

Igårkväll när vi var på Räken kände jag bara hur trött jag blev.
Ville bara gå hem, fast jag inte kunde det. Det var trevligt där nere
men jag var bara så himla trött. Usch för att känna så! Känner mig
hemsk va fasen. Grattis igen till dig Per. Skönt o ha dig hemma igen!

Jessica och Sara följde med mig hem, vi drack lite vin.
Men sen gick alla ner till stan medans jag och syrran stanna kvar hemma.
Spela lite gura och skrev låtar. Haha ;-) Härligt slut på en lördagkväll.

Idag mår jag toppen! Blev ju ingen direkt alkohol igår, så bakis är jag
icke sa nicke ;D Så jäkla najs! Har legat ute på balkongen en stund idag
också. Solat lite :-) Och så har vi kollat på tvn.. slappat lite.
Snart ska jag gå och ta mig en dusch för att sedan gå ner till jobbet
och köra min sista jobbarhelgs pass (16-00.30) på ca. 5-6 veckor.

Niklas ska tillbaka till jobbet imorgon. Nu är hans semester slut.
Men en annan som har jobbat och slitit hela sommaren UTAN semester
ska SNART ha semester, det är bara 2 veckor kvar ;-) Och så åker vi till
Greklandet också. Wiihh.. i really like! Allt är toppen verkligen!!!

Hoppas alla har det lika bra som jag ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0