Nu är hösten här!

'

Igårkväll (natt) efter jag kommit hem från jobbet så stod jag på balkongen
och tog mig ett bloss. Jag stod ärligt talat och hackade tänderna. Frös som
en Jubelidiot. Nu är sommaren slut. Denna långa? sommar. Var knappt 2
månader. Usch. Va dystert! Men jag ska väl inte klaga. Jag åker ju till Grek-
landet om en vecka.. då ska jag känna på värmen. Gudars va härligt!!

Nu är det höst i 3 månader, sen är det vinter i 4 månader. Sen kommer
våren i 3 månader och sommaren på bara ynka 2 månader.
Det skulle vart sommar i 4månader istället. Det hade varit lite lyx. Men
gudars va skönt de skulle vara. Och bara ha de kalla på 2 månader.
Jag älskar värme.  Om jag fick, skulle jag ha en bastu på hemma 24/7 ;)

Nu ska jag ta mig en dusch. Sen blir det stan. Cya later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0