Lördag 8/8-09

Igår gick Sarkan och jag ner till stan för att fika. Men det blev inte så mkt
fika av, för när vi väl kom ner till stan så var hon tvungen att gå igen.
Det var synd verkligen. Hoppas du får det hur bra som helst nu!!!

Jag satt kvar med grabbarna på Sahara och tog en cider.
Sen kände jag mig lite dizzy och jäkligt trött då hörde Jessica av
sig, så mötte upp henne vid Åhmans så gick vi till Torino och käkade
lite mat och hade trevligt! Sen gick vi hem och kollade på tv, det slutade
med att jag (SOM VANLIGT) somnade vid tvn :P Och vaknade av att
Niklas väckte mig inatt när han kom hem. Men somnade om lika fort igen.

Imorse vaknade jag vid 10 av att solen lyste i mina ögon. - jäkla helvete!
Jag som ville sova ut. Men som tur var somnade jag om igen, och vaknade
efter en timme av att Syster smsade. Hon har såna sepeknappar som låter
som att jorden ska gå under :P Uscha. Men då gick vi upp och satte oss på
balkongen i solen och bara glassa. Läste hennes story som hon skrivit. =')
Damn. Vilken story! Hon kan verkligen sånt där med att skriva. Helt seriöst.
Hon borde bli författare!! She knows how to do that.

Nu sitter vi inne i datarummet, lyssnar på musik. Jag börjar bli smått nervös
över att kl redan är 13. Ska vara nere på räken vid 18. Och innan dess måste
vi äta mat och hitta kläder inför kvällens party! Aja, det löser sig säkert.
..eller det får jag väl hoppas. Annars får jag gå naken som Frida skrev :P
Grattis till friheten, Per. Äntligen.. efter 8månader :-)

Nu ska jag ta mig en dusch. CYAAA^ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0