Klockan bara springer iväg.

Här sitter man och försöker få sig en fin bloggdesign när jag tittar mot
klockan och nästan får en hjärtinfarkt (tror jag). De kändes nästan som det.
Kroppen vart helt tom, döv och blind!! ALLT SAMTIDIGT. Det är heeelt sjukt
vad tiden går fort. Nu är jag både blind, döv och Röksugen (trot eller ej).

Jag som skulle ha legat i sängen för flera, flera timmar sen. Oh, ångest AB.
Detta är absolut förbjudet! Varför va jag tvungen att sätta mig vid datafanskapet!
TACK gode gud, att jag kör stängning på imorgon! Det hade blivit en seg natt
om jag öppna. Haha ;-) Nahe, dags att dra sig mot sängen.. men först, ett
nattisblossis på balkongen. Mumsi!

Vi hörs imorgon! Godnatt på er (ni som är vakna, om nån nu är det.) hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0