What a lovely weather we are having..

härmar Steve Martin i Rosa Panter 1. haha, garvar ihjäl mig!

JAG ÄR DANSSUGEN!! Damn ;) Frida. När i helskotta ska
vi börja? Jag har kollat in skapliga steg som jag vill att vi
ska lära oss ;) Vi ska bli kings for f. sake ;D !!

Jahaja. Då är det ytterligare en fin dag med sådant underbart
väder. Jag älskart! Njuter av varje sekund ska ni veta.
För snart kommer sommaren och då är det bara jobb som
gäller!! :)  Snart ska jag ner till stan med Frida. Hon va rastlös
och ville hitta på något, så tills Molly hör av sig så kan jag umgås
med Frida sålänge :)  Ja just ja. Frida ringde och väckte stackars
Malin förrut! Antar att du somnade om! MEN HÖR AV DIG NÄR DU VAKNAR :)

SO LONG! NU ÄR DE STAN SOM GÄLLER.
/Kramar

Kommentarer
Postat av: Sara

Suck säger jag bara då bloggen vart fucked up!



Testade att lägga till flikar, men när jag tagit bort ALLA html koder från det då vart sidan fucked up och designen ville inte ändra sig igen..! :-(



Help me plz? Vet inte vad som vart knäppt!



Kram

2009-04-16 @ 18:56:38
URL: http://rizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0