Så jäkla nöjd!!

Idag tog vi oss turen ÄNDA BORT TILL GRÄNSÖ SLOTT!
Gudars skymning säger jag bara. Vilka uppförsbackar
vi hade, men också härliga nedförsbackar =)

Tur med vädret är ju en sak och åka inlines då, oboy!
Helt underbart :) Trots att man var trött så nu efteråt känner man
sig så otroligt nöjd för denna gången.. kommer ju kännas imorgon.
När träningsvärken kommer.. grrr


















Det var några av de bilder vi tog idag. Nu ska jag vila i soffan i drygt 20 min
för att sedan hoppa in i duschen och bege sig till jobbet där jag ska jobba
kväll ikväll tillsammans med Niklas och Becca :) Har en mkt intressant
kväll framför mig. PLUS att Lisa och hennes dotter kommer idag också.
Det är bara massa positivt, dock har vi lite att stå i imorgon. Men det tar
vi då. Tack för idag, Sarkan ! Ser fram emot våran härliga dag nästa vecka.
TJINGILING säger jag nu! Hoppas ni får en soligt fin dag allesammans!
Hörs igen imorgon / Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0