Påskmat och söndagsmys

Idag har jag och syrran kollat på 3 filmer. Den första filmen vi
såg på var "jump in" på Disney Channel. KLOCKREN FILM!
Dock, dubbad på svenska. Helt värdelöst. Men trots det får
den 4 av 5 möjliga av mig ;)



Andra filmen hette "Another cinderella story". Jessica hade inte
sett den så vi passade på nu. Ett ypperligt tillfälle att se den på.
Söndagsmys i soffan och en sån underbart bra film, oh. Det kan
inte bli bättre. Har ni inte sett den filmen, SE DEN! Så kärleksfull
och så underbart bra! Som en kväll på slottet.. 5 av 5 möjliga!



Nu ikväll såg jag Niklas och jessie på en film, som heter "Marley & me".
En mer kärleksfull film får man leta efter. Mycket kärlek och tårar..
5 av 5 möjliga!!



Trots 3 filmer idag, så har vi också varit hos farmor och farfar
och ätit lite påskmat. Mumsi! Bus och stojs med de små liven.

Och nu ikväll så kom Ulf och Maria förbi och vi åt lite kvälls
mat tillsammans. Himla mysig dag! :)

Måste tacka alla för en kanonkväll igår. Ni som var med..
you know what I mean :) /Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej, hur mycket har du jobbat det senaste?

Jag skickade ett mail med min log in! :)

Hoppas det ska funka ;D =D



Tack på förhand

Kram

2009-04-13 @ 12:25:06
URL: http://rizzy.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack så mycket, jag tycker om designen jätte mycket ! :D

Bara den ena bilden på mig :P haha!

2009-04-13 @ 17:05:31
URL: http://rizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0