Måndag, denna eviga måndag

Vilken dag det varit idag! Jag är totally slut nu!
Har packat "nästan" hela köket. Kartongerna tog slut
så måste skaffa mig nya imorgon.

Sen var jag och Sarkan och tog en lunch på Kaffe kannan
förut, kunde inte bara sitta inne och packa så tog mig en liten
rast. Det behövdes fylla på med ny energi!

Niklas kom hem lite innan 17 och sa hej, sen gick han igen.
Och innan han sa hejdå så skulle han till FRISSAN idag ;D
Damn va han är snygg kortklippt alltså ;) Visst att han är vacker
vanligtvis? också.. men han är grymt snygg nu !! PUSS på N.

Jag somnade till i soffan lite efter kl 19.
Men nu är jag vaken, Niklas kom och väckte mig hehe.
Vaknade lagom till 90210 på tv och kollade precis klart på det.
Vilken härlig serie! DOCK så är det en bra serie nu på tv400.
Aldrig sett eller aldrig hört talas om.. "The secret life of the american teenager"
Sätt på tv400 och kolla på den serien, damn! I really f. like :D

Nu är nog reklamen slut, så det är nog bäst jag slutar skriva.
Om jag har tid så kanske jag skrivet något imorgon innan jobbet 14.30.

Njut av lite bilder från helgens bravader ;D

(Sebbe och Niklas - grillar hos Sarkan i fredagskväll)

(5år sedan vi tog studenten tjejer! Det firades med lite fest. Här är de allesammans)

(Sen blev det Palladium där vi träffade SysterJ)

(Och självklart E.M.D som var på besök i Västervik)

Tog en HEL DEL kort från den kvällen, men min kamera dog nyss
men fick mig ett kort till datorn ;D Så den får duga tills batteriet är
laddat och tills jag fått alla kort från allesammans! Lördagen var verkligen
en toppenkväll. Det kanske jag säger varje lördag som jag varit ute
men denna var tamigtusan speciell :D Tack alla som gjorde den speciell!

/ PUWS

Kommentarer
Postat av: chanelle

sv: jag ser på tv :)

gjort idag då?

2009-04-27 @ 22:11:43
URL: http://chanellle.blogg.se/
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en tävling jag har i min blogg det du kan vinna är detta:



En skinnjacka och ett presentkort på 500 kr

Postat av: JessicaViberg

SVAR: du skulle bara veta hur det gick till igår...



mamma blev vansinnig så hon ska be pappa prata med farmor.

2009-04-29 @ 11:38:53
URL: http://jessicaviberg.blogg.se/
Postat av: Lisa

Tack själv hjärtat !

2009-04-30 @ 10:06:46
URL: http://misslisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0