En mycket bra dag!

Jajamensan! Idag har det varit en såå bra dag.
Jag är så glad!

Städat och fixat här hemma. Sen kom Niklas efter 13
tiden. Det var superroligt att träffa honom :) Saknar honom
vissa stunder på dygnet då vi inte träffas så mkt, vi jobbar
verkligen helt olika både han och jag. Så det var mycket
roligt vill jag lova er.

Sen kom jag till jobbet. Utbildning vid 16.
Hanna är verkligen SÅ duktig. Hon fick tillomed beröm utav
våran arbetsledare Camilla som körde skiftet idag :)
Så imorgon är sista utbildningsdagen då ska Hanna få stå
själv i kassan. Det tror jag hon klarar galant!! :)

Jag har fått ett påskägg på jobbet idag också.
Oh. Hon är bara för go den där Beccy :D TACK IGEN!

Kom hem för en halvtimme sen typ. Ska snart ta och krypa
till kojs. Känner att mina ben börjar domna bort, önskar dock
att det var mitt huvud :P ..för jag är inte ett dugg trött.
MEN jag vill inte sova bort hela dagen imorgon.. För imorgon!
Imorgon är en speciell dag ;) Det är visning på våran lägenhet!
Den är så fin och det vill jag att folk ska se också!!

Jag tänkte tömma min kamera, och då måste jag ju lägga in
lite bilder här också..men de får jag ta i ett nytt inlägg då jag ser
att jag skrivit massa :P Snart är det PÅSK'ala vik' :) Klad Posk
istället för Snel Hest ;P jag har sån sjuk humor nu.. jag är nog
trött trots allt.. DET ÄR BRA! Thats good shit för tusan.

Nej nu får det vara nog. Kommer ett inlägg snart med bara massa
bilder från gårdagens mys med sötbarnen! Hoppas alla haft en
great dag.  OBOOYYTAAA!! /Kramar Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0