Sweet Tuesday .

Godmorgon kära bloggen! Vaknade precis så nu är de dags
för lite One tree hill.  Regnet de bara öser ner, man ska jobba om 3 h.
Hoppas vädret blir bättre tills dess.

Usch vad jag känner mig knasig idag. Har satans ont i kroppen..
bortsett från träningsvärken så har jag sepe ont i min mage =/
Grr. Dags att  gå o lägga mig o soffan och kolla på oth nu.
Det är min medicin, oth hjälper mot allt ;) ..förhoppningsvis!

Ha en bra dag!








Jag älskar dig, Niklas. Du får mig att må bra! Jag är lycklig tillsammans med dig.
=)

Kommentarer
Postat av: cajoliiiiine

Åh nytt avsnitt!? :D fredagkväll? ;)

2008-09-16 @ 09:31:58
Postat av: Niklas

Älskar dig också ;)

2008-09-18 @ 09:13:39
URL: http://nippenippe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0