Vilken helg!

Ja juste, jag tvättade och träffade Lisa & The babys i torsdags.
Fredagen slutade jag vid 19 sen gick jag hem, tog de lite lugnt
med Niklas.. sen runt 22tiden gick vi till Club 9 med Coockie,
Jossan & Andreas :) Spelade lite biljard. Mycket trevligt!

Lördagen va jag ledig. Var på torino med släkten. Mycket känslor!
Men hur trevligt som helst. Det tycker jag allt att de var.
Sen på kvällen kom Lina in till Västervik, vi tog en fika..
efter en timme ungefär så kom Carro ner. Så satt vi o snacka
lite på Morella :) Det slutade med att Carro och jag drack varsin
cider redan då, gick hem o bytte kläder, och gick tillbaka till stan.
Haha, och till Palladium :D DAMN, va roligt jag hade!! Superkul verkligen!

Söndagen började jag kl 16. SEEEGT, men de gick jättebra!
Jag fick sluta tidigare också.. Så påvägen hem ringde jag till Niklas o
skulle fråga om han va hemma. Han va konstigt tyst? Jag fatta ingenting.
Så frågade jag va han gör, då svara han knappt.. Hörde att de va nått
som va fel :( Jag blev livrädd. Men då svara han "Morfar är död" :'(
Jag blev chockad, sprang upp och då satt Niklas och va jätteledsen.
Då hade han precis pratat med sin mamma :( Gud jag visste inte hur jag
skulle handskas med den chocken :'( OH, va hemskt.. va trist, va ledsamt!!!

Vila i Frid Gunnar - 5 Oktober 2008.

Måndag idag, och ny vecka med nya möjligheter. Det börjar med att jag
jobbar 15-22.30 idag. O så börjar jag inte förrän 15 imorn. Skönt det :)
Nu jobbar jag 5 dagar till innan jag är ledig en helg heeeelg! oj oj oj!!

Nehe nu är det dags o göra sig iordning, 2 hours until Im gonna be at
the work =) Have a nice Monday everyone!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Tack för en alldeles underbart rolig lördag gumman :)



Hälsa till Niklas! Jag beklagar sorgen :(

2008-10-07 @ 07:32:01
Postat av: viktor

ja. jag mår skit, känns helt förjävligt. hoppas vi ses snart, så jag kan få en stor kram!

älskar dig.

puss

2008-10-08 @ 19:47:22
URL: http://knicket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0