Tisdag 7 oktober.

Idag har jag sett ett helt avsnitt av Våra bästa år,
Jag säger bara "ojojoj" haha. Spännande de blivit!
De va ett tag sen jag såg de trots allt :P
Well well, jag jobbade igår. De gick kanoners.
Det går så himla smidigt när man jobbar kvällen
med Monkan på Donkan haha. Kom hem runt halv 12.
Ojsan :P Snackade efter vi stängt, jättetrevligt !

Och btw, Grattis på födelsedagen Monkan!!

Kom hem till Niklas som satt o kollade på tv.
Vi kollade på Entourage. Älsklings serie ;) I liiike!
Får hoppas vi kanske kan se på de ikväll igen?
Jag jobbar bara 4h idag. Slapp dag :) Kan va skönt me
såna dagar också. 15-19 :) Skulle ha vatt ledig idag
igentligen, men tog mig några timmar endå.

Ikväll ska vi fixa lite med en bild på Elias & Felicia.
Det ska bli kul kul kul :) Skicka in till vt.se och vimmerby-
tidningen. Hihi, mkt o se fram emot ikväll.

Nu ska jag fixa de sista, sen röra mig till jööbbe. Ha en bra dag!



J a g    ä l s k a r    d i g ,    N i k l a s ; )

Kommentarer
Postat av: Niklas

And I love you ;) /N

2008-10-07 @ 17:32:55
URL: http://nippenippe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0